'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, April 15, 2011

Pagi yg sengal.. (-_-)

Salam Ukhwah...

Monink..monink..monink!! huuuuurm udara arini lain la rasenye dr hari2 sebelumnya.. mgkn sbb ujan kot.. oops.. Putrajaya ujan ok pg td.. (^_^) feel je amik nafas... Alhamdulillah masih berpeluang bersama insan tersayang.. Thanx Allah..

Walaupun pg ni agak kekalutan skit.. disebabkan kehilangan purse dlm mase 15minit.. hahaha.. lawak sungguh.. rase cam nk hentak pale ni kat tembok parking td..huwaaa.. (malu weh dgn diri sndr)

Citenye gini.. aku dok kelam kabut nk kuar umah memandangkan jarum jam aku ni da tercepat 10minit dr biasa..  (sebetulnye aku yg lambat pg td..kui3x) aku ingat purse aku dlm keta.. tp smpi kat keta br aku teringat semlm mlm aku ade keluarkan kad atm bibik.. so terang2 la purse aku ade kat umah..
Aku pun naik umah blk.. aku x masuk, terus arah bibik amik purse atas meja.. bibik dengan sengal2nye nye jwb "nggak ada puan, cume beg yg kecil aja" aduuuh beg nail clipper tu buat hape.. grrrrr!! aku pun ckp "beg duit la.. panjang" dlm hati ni hangin je dgn kesengalan bibik tuh..

Tercangang2 die duk geledah atas meja.. last2 "dah la.. bukak grill ni biar sy cr!!" huh.. bunyi marah sungguh.. (sbb aku da lewat sesgt..huhuhu).. aku da tau die cr xde aku terus menuju ke bilik tido.. ghupe2nye atas lemari solek jew.. mase aku amik handbag die tersembunyi belah belakang..

Mane aku nk perasan.. minah kalut cam aku nih smua nk cepat jew.. hohoho (ngaku la wei..aku ni mmg clumsy skit) da ler diri tu clumsy kan pastu keje nk marah2 jew.. dush..dush..dush.. (tumbukan maut tuk diri sndr).. Ampun biiiiik.....

Benornye ade 2 peristiwa yang lbh kurg same berlaku pg nih.. kalut cr tudung yg ghaib kejap n purse yg maen semunyi2 ngan aku.. huh!! maka 2 kali ler bibik kna hembusan angin monsun aku..  cian lak kat die.. xbersalah.. x taw pape.. jd mangsa keadaan plak.. adoyaaa.. lg sekali mohon ampun biiiiiiik.. huhuhu..


p/s: Moral of the story.. jgn mudah naek hangin x tentu pasal.. chilled...chilled.. kesian org x bersalah.. (-_-)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

6 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

eB said...

x baek kan sembor org g2... eB nih g2 la slalu... x tau camner nk buang prangai troks eb tuh... dh la kalut... baran laks tuh.... adoyai...

eB said...

eB pn gini... camner nk control anger & kalut tuh eh?... hu3...
cian org kena marah... ampunnnn

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@eB ezrin

itu lah... kadang rase bersalah sgt.. try nk ubah tp sekejap jew.. nnt bile ade kes jd blk mcm tu..huhuhu

Kadang MC da try mcm buat diam je kan.. tp nnt air muka ketara tgh meradang..hohox leh nk semunyi.. (T_T)

edane said...

lebih kurang je perangai. hehe.. memang susah nak buang perangai yg cam nih. aduhai.. lepas marah baru fikir balik kan

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@etiey.com©

betul tu etie.. biasa law da taw silap sndr kan.. dgn selamba dok ketawa terbahak2 n tersengih mcm kerang busuk.. agaknye org yg br kna marah td mesti rase mcm nk terajang je muke aku nih.. keh3x..

Cik Puan Izan❤ said...

hai...^__^ blog ini sangat comel...saya sukeee...
ingat nak tumpang lalu jer tp dah ter follow...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2