'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, April 6, 2011

Wardina berjaya didik anak solat at 7th besday?!

Salam Ukhwah...

Arini kat FB rata2 share kan link ttg Wardina yang da berjaya didik anak perempuannya solat.. sedangkan anak perempuannya baru sahaja berusia 7thn.. iyeee mmg seharusnya usia wajib seseorg itu bersolat adalah usia mencecah 7thn.. bangga sgt dgn Wardina.. 


Hasil usaha n ikhtiarnye mendidik anak, akhirnya die merasakan kenikmatannya.. nikmat dimana anak mendengar setiap kata nasihatnya.. dan melihat kesungguhan anak menjalankan kewajiban yang wajib dijlnkan setiap muslim dan muslimah.. kalau aku pun boleh menitik air mata nih.. (T_T)

Nk taw lebih lanjut cara mane Wardina mendidik anaknye bersolat.. korg bace cni ye.. Semoga usaha Wardina dapat aku contohi utk hero2 kecilku.. aamiiin ya rabbal alamiiin... Ibu mane didunia ni xnk beri yg terbaik tuk anaknye, sile angkat tgn!! hah!! cecpt nk masukkan tgn dlm poket.. 

Ok.. smpi cni dulu.. korg layanz jelah k!!
Thanx 4 reading ea.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

~ yus ~ said...

Semoga kita sama2 dapat mencontohi Wardina kan...

Anak2 akak biasa termiss Zohor, Pakcik van tu kadang datang cepat sangat..huhu.

Dua2 pun akak ajar dari 7 tahun, cuma belum begitu tegas, ada yang mereka miss bila akak tak perasan...huhu

sha said...

anak abg, dia latih dari umur 6 thun. si abg tak ikut sgt, ada miss. tapi adik dia, ikut.. kalau pergi main pun, balik solat dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2