'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, April 19, 2011

Da x nk follow.. OK TQ !! (^_^)


Salam Ukhwah...

Arini sebak rase.. yelah mane x sebak.. dpt menyelak kekhilafan diri yg rase dekat sebulan jugak la berlaku tp br sedar arini.. (T_T) aku cume manusia biasa yg kerdil lg hina.. (-,_-)
Xpelah.. cukup la dgn kekhilafan yg aku buat tu.. dan aku akan tebus blk demi ketenangan diri ini.. tp ade satu lg berite yang x best aku dpt.. rase hatiku ni berdegup2 x bermelodi.. huhu 

Malu nk cite.. ntah la.. hidup mmg mcm ni.. ade yg suke ade yg benci ade yang x puas ati.. yelah bak kata ayat aku kat atas tu la kan.. aku cume manusia biasa yang kerdil lg hina.. mmg bukan kederat aku nk puaskan ati semua org..

Semlm aku taw klu follower aku berjumlah 287 org.. dan pg td aku terus ternmpk bahawa jumlah follower menurun... menurun??! ye menurun ke 286.. walaupun turun satu tp effect dlm diri aku ni wei... xpelah.. org da xnk follow aku boleh kate ape kan?! kna bace blk n3 En. Rymee..  best n3 die.. beri aku kesedaran.. a billion thanx tu u En. Rymee

Itu jelah aku nk ngadu.. xnk follow xpe.. Tq ea sbb dulu ade gak hasrat nk follow.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

19 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Azzah said...

eh eh sama pulak dgn kes saya.semalam ada followers 114 tapi tengok hari ni dah tinggal 113.tak tau dia hilang kenapa.sedih..

mama tisya said...

tkpe ilang follower...rmi2 follower pn bkn smua tu follow...ehhehe

Unknown said...

takpelah,yang lain masih follow kan

zaidah said...

selalu jugak macam tu...tapi kepada orang yang delete tu n tak nak follow ape perasaan dia bila orang buat benda yang sama kat dia plak...tapi macam rasa ditipu plak sebab kita follow dia dia bleh delete kita....

shamyheart said...

terasa jugak.. tapi sekarang ni sha tak kisah sgt dah, ada ke tak follower yg ramai2..

yang penting, ada org sudi komen. Tak guna follower je ramai tapi komen tak de langsung.

macam entri ni:

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/04/kepada-follower-dan-bakal-follower.html

Cikgu Abah said...

sabar la...ade 286 org lagi kn...hehehe..
memuaskn hati semua pihak adalah perkara mustahil..jadi..pilih la diri anda dan org yg anda sayangi terlebih dahulu...pihak2 lain kemudian..

eB said...

kalo x nk polo camner ye? leh ajor?... eB nk unpolo my own blog... tersilap polo sbb nk polo polower yg x der letak link... ahaks

bagi eB kan... x per la polower x ramai cam org len pn... janji yg slalu msk n komen tuh, mmg rajin jengk kami & tukar2 ceriter ... best :)

- SueN - MrS AzharI said...

saya tag tuk contest kat cni
http://blinkblinkbuzz.blogspot.com/2011/04/gugu-gaga-1st-giveaway.html
TQ

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@azzah

ingat kan kes ni berlaku kat sy sorg jew.. huhuhu xpelah.. nak buat camne.. tp masih ramai lg yg nk berkwn.. (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@mama tisya

tp penting gak list follower tu.. memberi makna kepada reader lain yg blog kite ni ade pengisian.. eceh!! pengisian abis.. padahal merapu je mc nih.. kih3x

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Ila

a'ah... TQ Ila... (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@zaidah

sabar jelah.. mgkn ade hikmahnye..hihi..xpe2.. masih ade beribu follower tuk kite berkenalan lg..(^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@sha

betul sha.. bile ade komen2 dr kwn2 blogger buat kite lebih bersemangat nk berbelog..(^_^) best kan?!

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Fazil Hamid

betul2..kadang org yang disayangi pun kite x mampu nk sentiasa puaskan atinye.. kan2..

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@eB ezrin

ntahla eB.. mc pun terfollow belog sndr..tp x tau mcm mane nk unfollow blk.. klu kat belog org lain tu taw la nk buat unfollow tu.. sgin in kat tmpt follower tu pastu choose la unfollow.. eh ye ke?! hehehe.. try jelah...(^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@- SueN - MrS AzharI

oowh.. nnt ade mase aku join ye N..(^_^)

Rhymee said...

In my opinion, I think we should get back to purpose of blogging. We blog because we tend to write - the love of writing. So, no matter if you have 1 follower or millions of follower, just enjoy writing. Cheer up! :-)

Cik Cempaka said...

walaupun bilangan tu 1 jer..tapi terasa kecik ati nyer kan..

lebih baik jgn tekan follow dari awal2...

sedih tauuu..

tim_fs said...

mummy..huhu..sama la kite..folower sya pon susut..hehe..takpela ek..

anyway mamatims folow sini..sudi2kn la jenguk teratak mama lak ye..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2