'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, April 27, 2011

Gini ler kalau...hurmmm

Salam Ukhwah...

Monink oulsss!! sonoknye dpt sambung tdo.. best ler surirumahtangga sepenuh mase tuh.. aargh jeles ko, aku ni bgn2 da kecoh kacah siapkan diri nk ke ofis.. xpe2 best gak.. kurg2 ade aktiviti.. sbb surirumah tuh pasni kna bgn gak kan?! xkan nk tdo smpi besok.. hehehe pieceeee.. \m/(>.<)\m/

Td agak lewat r kuar.. walaupun aku da tau keadaan ini...


ni kire ok la.. subuh2 td lagi lebat siap ade guruh2 lg.. naseb on the way ke ofis da agak reda n renyai2 jek... tapi dalam keadaan renyai2 tu mmg x sah klu x jd gini... 



Jammed... naseb x teruk sgt n sempat ler aku punch kad td.. hehehe... biasa law ujan akan jammed sbb simpang lebuhraye silikon ni terlalu dekat dgnn susur keluar dr bangi tuh.. so dorg x sempat nk merancang perjalanan.. ok2 aku paham.. so bg laluan... sbb jap lagi aku lak nk menyelit.. risau wooo lau jupe driver mcm dlm ENTRY nih.. thanx EB sbb nk share... i knoe sharing is caring.. caring is loving...(^_^) kang x pasal aku bukan ke bangunan Minlon tapi ke Hospital Serdang lak.. nauzubillah minzalik.. xnaaaaaaaaaaak!! (╥_╥)

K lah.. aku ade tugas besar rini.. kna catat minit Mesyuarat Bulanan.. aduuuuh bertempur ler aku ngan ntah pape topik yang aku sndr x paham kang... ngehehehe~~

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

4 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Edura Hanum said...

selamat mencatit minit kak

~ yus ~ said...

huhu, walaupun akak SAHM, tak smbg tidur pun dik. Bgn pukul 6 gak, siapkan sarapan, bekal anak2 ke sekolah, kuar rumah gak dalam hujan hantar anak hari ni....

balik, mandikan yg kecik, masuk baju dlm mesin, tidurkan si kecik, buka pc, ..hehe.

Ila said...

ila plak rindu nak redah jam...hehehe...
Jom Baca Kuatnya pengaruh kawan

Fazil Hamid said...

sekarang ni musim tak menentu..kadang hujan petang..kekadang hujan pagi..susah nak rancang perjalanan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2