'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, April 1, 2011

Jom join!! aku suke blog.........sbb?!


Salam Ukhwah...

Holla2.... kali ni aku nk buat bukan contest tp lebih kurang mcm segmen la..kih3x.. bukan ape.. ini adalah bertujuan utk aku menambah kenalan aku dlm alam maya nih.. klu boleh aku nk knal semua blogger.. x kire la baru atau lama.. freshie atau otai... x salah kan??! ini jugak akan memberi peluang kepada blogger lain utk mencari kenalan atau menambah trafik korg.. betul x?! (^_^).. Jom join.. kite ce try test..

Senang je.. ape yg perlu korg buat.......
  • buat satu n3 utk tajuk: JOM JOIN!! AKU SUKA BLOG....... SEBAB??! link ke page ini ok..
  • Da ade tajuk knalah buat isi die kan.. so isi  dgn permulaan Saya suka blog...... sbb.... (ok tuliskan name blog yang korg suka dlm ruang dot2 tuh (klu boleh letakkan linknye sekali) dan sebab knape korg suke blog tu... ringkas2 jew.. ok?!
  • Kemudian mcm biasa korg kna sharekan dengan rakan2 blogger yang lain (tagging).. x kesahla korg nk libatkan berapa ramai pun.. lagi ramai korg libatkan lagi bagus sbb bantu membantu amalan yang mulia.. kan2?!
  • letak url korg dlm ruangan komen kamu... sbb aku akan terjah blog korg n blog yang korg suka tuh..Ok?! dapat x?!kwn blogger lain pun akan terjah kan.. sbb nk knal2 ngan korg lah.. hihihi
Itu saje... mudah kan?! jom cari kwn ramai2!! (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2