'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, April 12, 2011

Bukan aku yang seru dan xkan pernah..Ok!!

Salam Ukhwah..

Errrm lately badan sakit2.. sengal satu badan.. agaknye urat da masuk angin la tuh.. semlm seharian aku x jengah luvly page nih.. knape ntah eik?! selalu mcm berantu jew.. dipanggil2 tuk bukak.. even x update pun tp at least aku bw.. huhuhu

Post kali ni, saje jek.. nk cite perkara merapu yg benar2 berlaku .. kah3x.. sebelum tuh.. kna tarik nafas dulu.. kna fkir ayat yg seswai sbb takut Mr. Hubby slh faham.. kih3x.. daddyyyyy.. (^_^)

Msg kwn lame (lelaki) dlm fb.. saje la kan.. nk ty khabar.. even die pernah admired kat aku dulu.. alah.. aku anggap mcm kwn2 je kan, so aku slumber jelah msg n ty khabar.. (semmgnye aku seorg yg slumber)

Tetbe kwn tu ty "Knape msg?" aku pun jwb le "saje je.. lame xdgr cite?" (ayat biasa la tu kan tuk org yg lame kite da lost contact) hehehehe... pastu die reply lg "br jek mimpi awk.." erk.. tetbe lak aku terkedu.. nk mimpi bagai.. die balas lg " tiap kali mimpi awk, mesti awk msg sy" erk.. lor.. mcm dejavu la plak..

"tiap kali aku msg ko, ko mimpi aku..tiap kali ko mimpi aku, aku msg ko.. ermm kebetulan kot" jwb aku..
die balas lg " mmg selalu mimpi awk.. awk msg or not jek"
erk.. terkedu lg.. salah aku kah?! salah aku ke bila die mimpi aku? mane aku nk taw die mimpi aku.. len la aku leh arahkan roh aku kemana die nk pegi kan?! ermmm.. oowh tuk pengetahuan korg, kwn ni da berkawin pun.. n latest (aku taw pun mase aku bermsg ni lah) sbb aku terus tukar topik sbelum die merapu lg jauh.." anak da masuk 2 ke?" ty aku dan die jwb "a'ah.. da dua pun"

Dalam mimpi2 aku bagai.. da nk masuk ank dua pun.. hahaha lawak je aku rase..sudah la.. lelaki... mmg pandai buat ayat.. tapi aku? bukan perempuan yg senang di ayat.. kan Daddy?! sorry to say.. utk percaye pada lelaki.. cume 0.01% jew aku bg.. hahaha dan sekarang sedang belajar tuk bg 70% pd Daddy.. Ok x Daddy?! Okla tuh.... hehehe...

p/s: mesti korg ingat aku perasan kan?! hahaha.. ok.. i know him very well then korg.. tiap kali die buat ayat2 mcm tu.. klu aku biarkan for sure die akan merapu sehinggala ayat dia jd begini.. "awk.. siapa pun awk, awk tetap kat hati sy.. dan sy sentiasa bersedia terima awk even status awk j****.."  Patut ka??! aku ingat die da berubah.. ghupenye.....ermmmm

Ke aku yg x patut msg die lg.. tp apesal lak aku nk buat mcm tu?! bukan aku ade bg harapan pun.. aku biasa jek.. mane la tau esk luse aku perlukan pertolongan tuk anak2 aku ke kan? so.. knape mesti aku nk putuskan siratulrahim dgn die.. xbaek la kan?! ntah2 nnt kami berbesan ke.. hahaha

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2