'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, February 26, 2011

.. Aku x tahan tgk die...

Salam Ukhwah..

Ya Allah ku mohon kepadaMu agar diperkukuhkan imanku agar tidak bertindak melampaui batasku.. sesungguhnya aku hambaMu yang sgt lemah utk menghindar dr hasutan musuhMu, syaitan yang direjam.. aamiiin ya rabbal alamiiin...

Malam ini.. mlm yang membuat hati kewanitaanku goyah, longlai, lemah gemalai.. meruntun2 ingin... aaaaaaaaaaaarghh!! hatiku tersentuh, syahdu dan sgt2 sayu melihat akan wajahnya.. ku tatapi dlm diam.. ku renungi dalam2.. betapa mulus wajahnya, suci.. ibarat kegelapan malam diterangi purnama yang silau dgn cahayanya... sesungguhnya kau telah membuat aku jatuh.. jatuh kedalam lubuk cinta yang kau bina.. berdosakah aku??! salah kah aku??! oooh tidaaaaaaaaak!! adakah aku sedang berlaku curang??! aku sendiri meraba2 mencari kepastian.. tolong la aku.. berikan penyelesaian.. perlukah aku salahkan dia??! Dia.. dia.. dia lah orgnya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Salah kah dia??!

Kwang3x.... yeaaaah inilah die orangnya, yang telah membuat aku jatuh cinta padanya utk yg ke berape billion ntah.. ma 2nd hencem son, Muhammad Fakhry Al-Ariq.. kih3x.. suspen x??! saje jek nk buat gempak.. kasi blues skit mlm2 buta ni.. kui3x.. siyes tgk muke die ni.. aku rase xnk tdo.. nk tenung jek smpi pg sambil mengetap gigi.. sbb aku rase cam nk gigit2 setiap inci muka die..ermmm nyam2!! 

*ayat xbleh blah.. puitis abis..hahahaha!!!

K ar.. saje jek.. korang layanzzzzzzzzzzz jelah k...
thanx 4 reading!!

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2