'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, February 18, 2011

..Anugerah Staff contoh 2010..

Salam Ukhuwah...

Br dpt call dr mr.hubby.. biasanya mr.hubby ni call bile ade perlu jek huhuhu.. x ksah lah sbb aku pun jenis rimas klu di call selalu.. ( ayat jaga hati sndr...wakaka) meh dgr kan conversation antara kami sebentar td..

Mr.hubby: " helo mi (mummy la tuh.. ank beranak pggl gelaran yg same huhu..mudah)..  kat ner ni?"
Aku: "iyeee.. kat HQ ni.. nape?"
          Mr.hubby:  " ada pe kat HQ?"
Aku: (byk ty la pulok) " mummy ade knowledge sharing la.. knape d..tetbe je call?"
Mr.hubby: " Mummy nnt blk umah x?! mummy t tlg crkan blk sijil2 daddy, susun n letak dlm satu fail.. t seblm sembahyang jumaat daddy blk jap amik"
Aku: " Daddy nk buat pe?" 
Mr.hubby: " td meeting.. Prof. nak namakan calon tuk Anugerah Staff contoh 2010.. diorg nk CV ngan sijil2 daddy.."
 Aku: "Ape d... anugerah ape..( buat2 x dengor sebenarnye)..hihihih"

Setakat itu saje lah.. yg lain tu kna keep silent la... waaah seronok betul dgr nada die td.. bersungguh2 betul.. yelah mmg aku akui mr.hubby ni seorg yg betul2 komitted dgn kerja mahupun sesuatu perkara yang die buat..klu dia serius mcm tu lah.. tp ada gak kerja2 remeh yg die involved tp law x mendtgkan hasil die akan bior mcm tu jek.. ermm mcm2.. aku knal mr.hubby hampir 13 thn.. jd aku masak sesgt ngan perangai die.. biasanya kata2 aku akan menjadi bukti tuk die tgk sndr diri die.. daddy2.. die lah racun die lah penawar..

Bangga gak aku klu mr.hubby dpt Anugerah tu.. yelah mane x nye.. kan ade pepatah yg meyatakan 
"kuat dan teguhnya seorang lelaki itu kerana ada wanita dibelakangnya"
Pernah dgr x kengkwn pepatah ni.. klu x pernah dgr, pegi la google kata azimat ni.. :) K lah kengkwn.. doakan kejayaan menyebelahi mr.hubby aku ye.. aku?! aku mmg x putus2 doakan kejayaannya.. kejayaan die kejayaan kami sekeluarga jugak..ehehehe..

Buat mr.hubby.. Best of luck.. semoga daddy terpilih dan akan belanja kami travel ke Pulau Redang.. kami nk sesgt snorkelling tgk ank ikan n batu karang.. hihihi t kami belanja daddy makan batu karang ye.... huahhahaa!! Mmmmuah..chup..chup..chup...  ♥Mummy, A'raf & Ariq♥

 


♥...SinGGah LaGi Ye...♥

3 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Unknown said...

good luck jugak utk ur hubby :)

my hubby pon last year dapat Anugerah lebihkurang gini jugak. Dia belanja kami jalan2 kt Cameron Highland :)

imaza93 said...

waahh...tahniah !! :)


tak boleh buat note dekat footer ? ermm...jumpe tak code yang kene cari tu ? and tick expand widget tak ?

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

lydzar : Thanks... Harap2 we all dapatlah g pulau Redang nnt ;)

imaza93 : TQ... Dah dapt buat, Luv U and thanks again.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2