'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, February 25, 2011

..Menu Hentam..

Salam Ukhwah...

Kih3x... knape2?! nk taw ke?! ok2 aku cite.. arini aku masak tuk dinner.. mula tu plan nk masak ayam goreng berlado + kailan ikan masing.. yang kailan ikan masin tu mmg mengikut plan awal la.. tp tang ayam tu.. bile sedang menumis, tup2 bertukar lak resepinye.. hahaha.. sbbnye tetbe terlintas plak kat kepala otak aku ni yang en.hubby ske lauk berkuah.. tp ayam goreng berlado tu kering je.. tetbe aku masukkan sos tiram + sos cili + air + gula skit.. jd la mcm ayam masak merah tp aku xpuas ati lg.. tetbe aku  nk masukkan serai plak  (ntah ape relatednye tetbe ade serai.. huahaha) rase ala2 serunding pun ade.. kah3x.. ntah pape jek.. xpelah janji en.hubby thumbs up.. marvellos katenye kui3x.. (ntah2 ayat amik ati jew..ermm)

ini ler ghupenye ayam goreng hentam.. hahaha!!


Menu2 dinner rini... yummy2!!

Ok.. itu saje laporan saye.. kih3x.. korg layanzzzzzzz je lah k!!  thanx 4 reading..
♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2