'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, February 1, 2011

..RinDu MenGGeBu2..

Salam 1Malaysia...

Ermmmmmm...tetbe teringat kat seseorg.. rindu sesgt.. aku dan dia mmg rapat..sejak dia dilahirkan, membesar depan mata aku..x ubah ku anggap mcm adikku sendiri.. walaupun jarak umur terlalu jauh antara kami tapi itu x menjadi batu penghalang utk kami berkongsi segala cerita.. suka, duka, gosip2...sob..sob (feelings lak..huhu)

Ni lah orgnye.. gadis genit yg chubby, comel dan manis dimata aku, along.. dia ni anak sedara aku sebenarnya.. tapi kami rapat da mcm BFF.. dia pggl aku makteh.. walaupun beza umur kami 16thn jauhnya tp aku suka bersama dia.. kemana jek aku pergi pasti akan ku bawa dia bersama.. ntah knape..bile kemana2 janggal kalau x ajak die (if kami dekatla..) dia di JB bersama keluarga tercintanya.. tiap kali aku blk JB mmg excited dpt jupe die..mula la projek kitorg.. bukan projek ape.. projek melepak kat warung ABC coklat..ermmm cedapnye.. terliur sat...hihi)         

Aku x tau lg bile blk jb... dpt berjumpe dgn die..aku rindu sesgt kat die.. mgkn sbb da lame x dgr suara die bercerita, mintak bli itu dan ini dan juga muka masam rajuk die tika aku mengusik die ( aku ni mmg ske sgt sakat bdk..) along.. along...makteh windu sesgt dgn along... mgkn sbb makteh ade utang along kot...kan mase birthday along ke-11 (27/12/2010) makteh da janji nk blikan along sebuah novel kan... tp smpi skarang makteh blum bg pada along... makteh nk bg by hand sbb makteh nk tgk reaction along bile baca tajuk novel tu nnt..ntah la along... tp makteh ingat dan x kan mungkiri janji makteh..                                                             

Along... jangan lupakan makteh ye... walaupun kite jauh tapi along sentiasa dihati makteh..makteh akan sentiasa ada untuk along.. dtg lah..sbb untuk along makteh akan cuba berikan yg terbaik.. makteh akan cuba sedaya upaya bantu along tika along kesusahan.. along jd anak solehah ye..  Luv u so much!!





♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2