'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, February 2, 2011

..Routine at oFFiCe..

Salam 1Malaysia...

Hehehe...satu hari klu x terpkir tuk share ttg BF ni mmg x sah... kali ni nk crite rutin aku kat ofis.. kate Pn. Bos tugas ni boleh masuk dlm SKT (Sasaran Kerja Tahunan) hahaha.. pandai melawak gak Pn. Bos aku tuh..

Biasa aktiviti pumping aku kat ofis 2 hingga 3 kali.. antara pkl 9.30 pg, 12.30 tgh dan 3.00 ptg.. mcm biasa la kan, knalah sediakan gadget2 nye... 

 Ni lah gadget2 yang aku usung tiap pergi n balik keje...huhu
Pic pumping session x dpt la aku nk attach ye..no permission from mr.hubby. (law ada pun xkan ku letak...kui3x)..hahaha.. biasa aku akan ambil masa dlm 15 minit untuk pumping sahaja ye... then hasilnye...

once pumping for both side
Tgk keadaan jugak sumtimes after 2 hr baby nyusu xlah hasilnya mcm ni.. mesti unbalance punye lah..hihihi then simpan dlm fridge..seb bek ofis ade fridge.. x yah susah2 aku nk bwk cooler bag la.. hihihi
Then after pumping kna lah basuh segala gadget yg digunakan...tp bukan semua ye... huhu

ni jek gadget yg perlu dibasuh..tp di ofis aku basuh guna axion jek..huhu
 disebabkan guna axion dan dikhuatiri tercemar ngan bahan2 chemical aku akan rebus gadget2 ni.. tu..guna kettle sebelah tu la..


aku sangat confident that hot water is nearly to 100°C sbb gelegak2 aku tuang dlm bekas..hihihi


Hari ni aku cume pump 2 kali jek.. sbbnye aku sbuk edit blog ni.. hahaha sekali perut berbunyi..tgk jam lor da lunch hr rupenye..huhuhu da missed 1 pumping session.. xpelah..nak buek camno.. eh lupe lak nk letak susu dlm fridge..

ni lah die kedudukan susu aku dlm fridge ofis.. rini dpt skit sbb kurg makan (da sbok sgt edit n update blog..huhu)


susu yang da sedia dibawa pulang... x guna cooler bag sbb milage ofis ke umah cume 20 km.. sbb jln lengang 15 minit da bleh smpi umah...so aku bungkus ngan kain tahan sejuk ni..hihi 


haaaa.. da siap dibungkus.. mcm nilah kedudukannya dlm pumping beg ni.. pumping mesin dlm poket berzip bhgn bwh tu...


ni  hasil susu sebelum subuh hingga ptg td.. ni dlm fridge kat umah ye.. mlm punye session jap lg.. x cukup ni utk stok esk..huhuhu 


haaa... ni lah owner kepada susu2 td..hahaa my 2nd little cute monster.. AriQ

Ini lah dia rutin yg hari2 aku lalui di ofis.. tang pumping BM jew ok.. x termasuk tugas hakiki ku sebagai penjawat awam...tu da kna bukak topik lain...hihihi  ok lah.. Happy reading!!











♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2