'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, February 28, 2011

..waaah kezutan, sape yang anta ni??!..

Salam Ukhwah..

Ermm.. pelik aku arini.. tetbe dpt parcel.. parcel plak x tertera dr sape.. cume dipos menggunakan sampul surat rasmi FAMA.. ermm da lame x dpt kezutan mcm ni.. last dpt mase zaman skola dolu2.. tp ni bukan brg tuk aku.. nk taw aku dpt brg ape??! 



Hah.. ni die, Baby bibs.. ;)
aku pernah masukkan Ariq dlm baby cloth diapers contest.. tp bukan grand contest la.. sekadar suka2 dibuat oleh teman fb.. tp x tau la plak yg Ariq menang ke??!  bibs ni saguhati ke??! Disebabkan aku da lame x bukak FB so aku x tau la perkembangan isu semasa (dlm FB) skang ni.. 

Xpelah.. ape2 pun aku ucapkan terima kasih bebyk kepada dia yg telah pos bibs ni, semoga dimurahkan rezekinya.. cantik bibs itu.. kan2??! ;)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2