'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, February 19, 2011

..BreakFast cum LunCh..

Salam Ukhuwah..

peerrrrrrrrh... bgn tdo perut da bunyi2.. laponye.. biasa law kat ofis kul 8 mmg aku tgh santap.. bile ari cuti ni jadual makan da x menentu.. mane taknye.. bgn pun cam xnk bgn.. duk ngolit2 atas katil lg.. 

Pkl 9 td br bgn bebtul.. sbb along da bgn n lesey2 kat aku.. alahai bucuknyeeeeeee ank mummy ni.. terus aku ajak die mandi dulu.. huhu ank beranak mandi sekali.. br harmoni.. huahaha!! tp aku tutup k 'tuuuuuuut' .. x elok bg bdk tgk..kih3x..

Pas mandi teruskan rutin pumping session aku.. sbb law kat ofis pun mmg dlm kul 9.30 aku da pumped.. pas akitiviti berlangsung g ar dapur.. geledah2 fridge n kabinet.. ape la aku nk mkn ni.. bihun ade tp cam malas nk masak bihun.. ape la.. tergaruk2 ler kepala yg x gatal ni.. huhu

lastly aku decide masak tuk lunch terus ar.. (benornye aku nmpk tin sardin lam kabinet tu..) suh bibik kuarkan ayam.. goreng jek senang.. goreng pun sodap!! jap g da leh breakfat merangkap lunch sekali.. ermmm x sabo sbb peyut ni da berzapin.. muahahaha!!

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2