'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, February 4, 2011

.. LeiSure TiMe..

Salam 1Malaysia....


Memang bosan kalau waktu cuti panjang tp xde aktiviti yang dibuat.. semlm da seharian duk umah, jd ari ni rase x betah plak.. terpkir2 la program pe yg sesuai.. kebetulan mase meng'edit' post ttg along, ade upload gmbr di zoo.. jd die pun terjerit2 zoo mummy..zooooo!! nak ngok gajah..  jd aku pun putuskan tuk bwk die ke Pameran Mamalia Malaysia.. xjauh pun cume di Putrajaya.. x smpi 5 minit dr umah kami.. kih3x 

Haiwan2 mamalia yang dipamerkan cume replika semata.. xksah la janji along suke da memadai utk aku.. yang bestnya disitu ade satu port mcm mini sumber tuk kanak2 belajar dan mengenali haiwan2 di Malaysia..


comelkan tmpt die??! 

Kitorg lame kat sini jelah..duk teman along menelaah ape yg ade.. xsangka along interested gak dgn bahan2 bacaan ni.. x caye?! meh tgk gelagat die..



 


Riuh sgt mulut die..tanya itu dan ini..mmg letih layan.. tp disebabkan nk bg die bijak.. layan jugak la.. smpi terlentuk2 adik die duk nunggu.. cian adik..


X cukup dgn bahan bacaan dia ajak aku google lak guna pc.. aduuuuh hero aku sorg ni..


   

Susah betul nk mujuk die blk.. smpi ler security kat ctu announce yg mase da time.. huhuhu aku pun da x larat, sbb duk kendong adik yg da pun terlelap..cian adik.. letih agaknye.. aktiviti die perhatikan jew along die.. 


terlelap keletihan heroku sorg ni..huhuhu




Singgah Alamanda buat sesi jln2 cr makan.. sbb perut da bekeroncong.. huhuhu.. amik mild menu sbb br pkl 6 ptg.. kira mcm high tea la.. hihi.. Menu yg menjadi pilihan lebonan beef kebab n Strawberry ice brownies..yummy!!

                                                                                                                                                                                                                     
  

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

SaRaa said...

beshnyer g oo..dh lame g oo..hmm..kite x g mane2 cuti nie..boring jer..huhu

MuMMy CHoMell said...

mmg besh ar..skunk ni mcm2 da dirog tambah..byran masuk pun da dikenakan..rm2 dewasa...dulu free jew..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2