'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Sunday, February 13, 2011

..Semalam punyer cerite..

Salam Ukhuwah..

Bosan lak ari mggu xde kemana.. xkan nk post topik je kan.. simpan la plak tuk esk2.. tp aku nk post gak pasal ini semlm punye cerita.. kan aku delay jd cite basi la pulak.. hihihi

Al-kisah.. semlm ajak mr.hubby kuar tp x tau nk kemana.. sekali teringat brg tuk aksesori hantaran adik aku, wan... ade yg x cukup ( aku volunteer buatkan tuk die..huhu)  so bermula la langkah kami ke Nilai 3.. mr.hubby follow jek sbb rupenye dia ade modus operandinya tersendiri..huhu.. cr bdk jual hp.. hahaha.. 3 mggu lepas kami g ade la 2 org mamat ni offer hp Nokia N8 dan Nokia E71.. masing2 dengan harga RM500 dan RM 300.. hp br tu.. cume xde charger n gadget lain ( confirm diorg songlap kat kedai hp ni..) mcm mane tau hp br.. pasal mr.hubby da cek imei no.. mmg ori set.. bukan AP k.. then made in nokia, finland tuh..tp xde pulus xleh nk buat pe la kan.. tp semlm x de pulok bebdk ni.. huhu
Aku pun mmg berniat nk tgglkan sang pujaan aku.. sbb bateri asyik buat hal jew.. jangka hayat ok..mmg tahan la tuk 3 hr.. tp nk charge susah.. mgkn pin dalam da senget ke ape xtau lah..


Ini lah die sang pujaan itu..


Da dpt brg yang dicari kat Nilai 3 tuh terus ajak mr.hubby ke The Mines, Serdang.. situ pun lubuk hp gak.. malas nk ke KL.. byk kali bli kat kl tp x smpi sethn 2 da jahanam.. tertipu jew dgn peniaga kat situ ( low yatt, pertama mall..) ermmm

Jalan2 The Mines terus menuju ke destinasi utk completekan misi.. tp br masuk pintu nmpk lak sesuatu yang x dijangka atau diplan tuk bli semlm.. hahaha 


 cantik x?! mula2 bukan terkesima dgn bodynya tp tagging paper atas board..  Less 50%


aku pun rembat la satu.. hihi.. mula amik dgn wedges tp wedges xde size pulok.. huhuhu jimat duit aku..
Then mr.hubby ajak terus g 3rd floor.. aku x ske nk ke 4rd floor.. sbb tau situ byk yg AP set.. ori pun ade tp pening la byk sgt kiosknye.. x suke..x suke.. takut kna tipu... huhu

Smpi 3rd floor terus menuju ke kedai Samsung Mobile.. sbbnya dulu pergi situ promoter die baik n ramah.. ske sgt layanan die.. alaaaah da delete plak pic die.. (sample tuk image camera.) law x leh share kat korg... mane tau korg pun nk cr hp, leh jupe die..huhu die terang satu persatu widget yg ade.. letih layan aku ni.. aku ni fussy skit, pastu mcm slow skit la kan pasal widget2 Samsung ni.. xpernah pki Samsung pun..huhu sebenarnye nk survey BB Torch 9800 @ Sony Xperiax10 ( sbb kali ni bli mmg xnk bertukar2 lagi da..huhu) xnk pki nokia lg.. sbbnye Nokia modelnya cepat sgt bertukar ganti.. Ntah knape lepas dgr pasal wave ni beriya mr.hubby suh aku angkat.. aduuuus ter 'pshyco' sudah..  aku nk cr yg pixel tggi.. so jimat aku xyah angkat camera.. tp sbb wave guna led  jd mr.hubby ckp xpe 5mp pun.. pic ttp cantik n clear sbb led..huhu semlm dpt dlm rm1500++.. xtau la market price berape sbb x pernah survey pun regenye...huhu




ni lah die.. huahahaha hak mutlak aku da.. tp aku x confident nk guna.. silap2 jd mr.hubby punye.. sbb die yg sgt2 teruja men'explore' benda alah ni.. aku?! duk depan pc.. berblog jelah..huhuhuhu....  Aku mmg mcm ni.. selalu dlm kekeliruan... aku tau ape yang aku nk tp aku cepat sgt menerima pandangan org lain sehingga akhirnya aku berubah fikiran dan akan menyesali dgn ape yg aku putuskan... huaawaaaa!!!

K lah nxt time any info aku update lg k..

Happy reading fwenss!!


♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2