'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, February 19, 2011

..alahai BLOGGER..

Salam fwenss...

ni bukan nk mengeluh atau mendengus.. tp sekadar luahan dr dlm lubuk ati aku ni.. ermmm x sangka la.. dr perhatian aku la kan.. sepanjang br 2 bulan jew aku berbelog ni.. mcm2 jenis pattern manusia aku jupe.. lagi seronok dr duk perati kan gelagat org kat old town ke, uncle john ke, setarbak ke mane2 la yang seangkatan dengannya..

Lagipun skang ni internet pki smpi lebam pun x yoh bayo sbbnye unlimited used bile amik pakej..huhu free2 je.. buat air tgn sndr lagi sodap kan... dan dijamin kebersihannye.. ermmm 

Ok2.. aku bukan nk promote kopitiam atau internet berbagai.. ni aku nk cite pandangan aku dlm dunia belog.. mmg menyeronokkan.. lg seronok klu ramai yang follow, yang memberi komen.. thanx a lot ler yang telah menfollow n meletakkan komen korg dlm entry yang x berape nk best tu lah kan.. sbb aku ni tulis ikut ape yang aku rase jew.. mula tu mmg ar tujuan aku berbelog ni nk cr income ( dr iklan2 tuh) tp bile lame2 aku selami dunia belog ni aku rase da bukan matlamat aku pulak tuk letak iklan bebyk.. sbb nye tiap kali nk loading bukak page aku ni mesti sangap ar.. at last aku ade buang 1 papan iklan aku.. walaupun x la berape speed sgt kan tp speed la jugak lepas xde iklan tuh..(^_^)

Lagi tujuan aku berbelog ni sbb saje suke suki nk luangkan mase aku yg terluang tu (nak2 kat ofis) tulis jelah ape aku nk tulis.. sbb FB da kna block so x leh nk berjimba dgn FB.. ermmm mcm2 hal.. Yang paling ketara aku jupe bile berbelog ni ialah jenis2 org.. bile aku buat BW.. bukan buat saje2 nk bgtau tuan tanah tau singgah cni, jln2 cni, BW.. tp aku baca skit2 entry diorg.. bleh knal lah diorg ni mcm mane.. yelah.. klu penulisan dr ati ni mmg kite da leh tau orgnye mcm mane.. sbb tu aku ske follow org yang tulis dr ati ni.. walaupun kekadang2 aku ade nmpk sedikit hipokrasi..hahaha biasa la tu nk komersial lebey..huhu fitrah manusia kan..

X lain jugak yang giler glemer... asyik update entry tp bila masuk hampess.. luluh hati sbb tgk topik bergegar tp entry kosong..T_T buang mase aku jek.. sbbnye nk keja glemer.. aku tgk follower da beriban2 sbuk nk post entry meraban.. aku rase da mcm tertpu.. elok ke mcm tu.. yang peliknye follower beriban.. selalu ke diorg view page tu.. law aku sekali da terkna sowie la aku nk singgah lg... berlambak lg blogger lain aku leh layan, walaupun crite diorg pasal g makan2 ke, pasal bosan ke, pasal ape2 jelah.. janji dr luahan hati dirog yg ikhlas..^^

Errm.. mmg.. mmg aku br dlm dunia belog ni.. tp ade aku kesah.. korg nk follow ke xnk follow ke.. janji korg ikhlas.. sbb dr keikhlasan tu la timbul cayunk kat korg.. mase tu mula la nk buat contest la, nk buat GA la.. yelah rase mcm nk tunjukkan penghargaan kat korg.. bukan nk terkejar2 follower.. law follower byk sekali pun tp page view x memberansangkan.. nk buat pe.. penat je lak ai menaip ni.. T_T

K lah nk stop bebel kat cni dulu.. nnt2 aku smbg ar.. nk mkn dulu.. Jom Makan!!
♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2