'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, February 14, 2011

..Silent Reader..

Salam Ukhuwah...


Mata da ngantuk sesgt.. tetbe en.hubby sapa jap.. " aik... x berblog ke?? selalu smpi tgh mlm duk ketuk2 keyboard..." hahaha... melawak lak en.hubby tercinta ni.. xtau la die perli ke sindir ke..buat2 x paham jek.. sambil membetul2 kan rambut yang x berape nk ada ni.. aku bgn n terus menuju ke lappy.. hahahaha en.hubby sinis plak.. sape suh tegur.. aku ni mmg pantang skit tercabar.. hihi.. tp aku malas nk bual topik fakta sbb kepala ni berat je.. mgkn sbb tidur lewat bgn lak awal gler.. mane x nye ngan pumping session lg..uiit x leh tggl tuh.. mcm mane pun kna gak ku gagahi..

apa yang aku nk bebelkan ni bukan sbb en.hubby ke.. aku ke.. tp sesuatu perkara yg br jek berlaku.. aku buat BW.. tetbe terlintas kat kepala aku nk tgk stats blog aku.. ermm guess what?? ade yg semmgnye follower n ade jugak yg aku x tahu siapakah gerangan empunye blog itu.. aku pun saje2 klik.. sbb aku mmg ske buat BW.. mula tu aku x cam sape ler punye gerangan ni.. sekali bace post2 die n aku rase mcm aku knal jek dr gaya penulisan yg menggambarkan penulisnya..hahah mcm 6th sense la pulok.. latest post dr die aku baca, terkuat giler instinct aku menyatakan aku knal die ni.. sekali aku tgk tuan tanah...perrrh mmg aku knal.. kui3x... x disangka2.. ermmm.. die lah orgnye.. 1 of my silent reader.. tank Q.. tank Q!!

teringat kisah aku dulo2.. ske jd silent reader.. ade blog tp berkubur mcm tu jek.. rase mcm xde motif mase tu nk berblog.. hahaha.. 7hr 7mlm aku ngan en.hubby buat blog mase tu.. akhirnye aku tgglkan mcm tu jek.. sbb mase tu aku malas giler2 nk bercerita atau berkongsi rahsia..ihihi teruk aku kan.. skang ni  anak da mcm ulat br sbuk nk berblog blk..kih3x.. xpe2 asalkan x terabai tugas aku tuk jd isteri solehah n ibu mithali..aamiiin!! hihi

k lah... bahu da sengal2.. mata da separuh je.. bantal pun da lambai2 tu.. jupe lg nxt post k.. hav a sweet dream fwenss!!

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2