'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, February 17, 2011

..Bile ChipsMore jupe Hot Milo..

Salam Ukhuwah...

Errrrrrrmm... yummy!! lps dinner td rase mcm mulut ni nk kunyah2 benda ringan.. aku dinner awal giler arini.. pkl 6.45pm td da siap sedia tuk makan... helo2.. bukan nasi bungkus tau.. aku masak.. tp simple2 jek.. just ikan kerisi goreng + sambal terung letak skit kentang..hehehe sbb da lapo sgt bedal jelah..

Hah.. nk crite ni.. pas dinner td mcm x puas lak mkn, jd aku geledah ler kabinet dapur tu.. sekali terjupe chipsmore da.. dgn pantas tgn mengapai cawan, bekas milo n susu.. bancuh air dulu.. sbbnye aku klu mkn chipsmore aku ske cicah ngan hot milo... nikmat... lembik2 masuk mulut.. pastu kemam skit terasa coklat die cair dlm mulut... ya Allah nikmatnyeeeee...mmg soulmatte la korg.. (thumbs up)

depan lappy tu.. sbb dok asyik bw sambil ngap2 chipsmore..huhu

Sambil2 mengunyah tu... aku mencari idea tuk buat entry kreatif bg audition yang di buat oleh mysuperkids.. uiiish.. hadiah die mmg menarik sesgt.. terkesima kawan.. kebetulan mmg impian aku tuk memilikinya dlm sebulan 2 ni.. nk tahu ape?! hah... Apple iPad beb... ori tu.. bak kata mommy lyna bukan china clone, jailbreak mahupun yang terpakai..huhuhu amat berkenan aku dgnnya.. klu bli kna ar kuarkan duitnya kan.. tp law nk free kna ar kuarkan idea pulak... mommy lynaaaaaaa... tunggu ye audition dr saya... saya nk jugak.. huhuhu ( jimat da duit aku..ekekeke)!!!

 
Publish Post

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2