'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Sunday, February 20, 2011

..Bile Mummy berbelog..

Salam Ukhwah..

Ha kengkwn.. nk tau x? x nk...!! aargh nk bgtau jugak.. ni bukan pasal artis ke, public figure ke atau pasal blogger2 terknal atau x.. hihihi ini cerita ttg aku.. aku berbelog..hahahaha.. Jom ikuti kisah Bile aku (Mummy) berbelog ni.. (saje nk ulang2 tajuk entry.. kui3x..

Biasanya waktu aku berbelog ni xkire masa.. bila aku melintas jek depan lappy, aku mesti nk bukak la blog aku yg kiut miut ni..kih3x(perasan sudaaah.. lantak aku la kan) klu pepg tu aku mmg bukak lappy dulu, sementara nk tunggu windows tu kuar aku ke dapur cr2 menda ape yg boleh disarap.. Pagi ni aku masak bihun goreng.. siap goreng, makan2.. pastu terus ke depan lappy.. hei2.. aku makan sekali ngan hero2 aku k.. walaupun hero senior tu muka busuk2 lg..muahahaa!!

Pas makan2.. masing2 menuju ke destinasi masing2 la kan.. aku depan lappy.. nk tau mane pegi hero2 aku.. hah ni yang aku nk tunjuk ni..kih3x..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ank beranak melengkor depan tibi

Ari mggu kan mmg byk rancangan cartoon.. yg aku pelik hero yg depan sekali tu lbh bersungguh2 tgk rancangan kartun.. hero aku yg junior plak sempat pose sbb nmpk aku nk snap pic diorg...haha.. mcm2 hal.. Gini lah gayenye 'Bile Mummy berbelog'.. kih3x.. ♥♥♥  uols so much..mmmummuah!! 

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Umialya said...

ishhhh, mummynya ambik gmbar, hero dpnnya 'terseksi' sikit tang perut, hu3..

Hero junior tetap cute, bagi laluan mummy layan blog sorang2- 'sporting'

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

umialya.. hero depan tu x nmpk yg betul pun mmg da nmpk seksinye..kah3x..porchbag lbh sudah... hero2 junior mmg best..jarang kaco mummy die..kih3x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2