'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, February 19, 2011

Blogger yang membuatkan aku tersenyum..

Salam fwensss...

Nk luahkan rase gumbira dlm ati ni.. hihihi baru2 ni aku buat bw.. ntah knape x berminat nk follow2 org ni.. aku bw n jd silent reader.. ade blog yg byk mengajar aku tuto cute2 tuk tambah dlm blog aku yg x seberape ni? (x malukan..nk ilmu tp xnk follow) kui3x.. rase seronok la plak.. ikut entry satu persatu.. bestnye bdk ni.. buat aku terkenang zaman2 remaja ku dolu2.. klu ler aku da terjebak dgn smua ni dr awal lg ntah sape la aku skarang dlm dunia blog ni kan?!..(^_^) huh!!! udah2 ler tu zai.. (gelaran name yg buat aku jd budak nakal..muahahaa) 

Ske aku dpt bergaul dgn diorg ni.. mcm lupe dgn semua masalah.. (bile da dewasa ni mmg mcm2 masalah) korg jgn x sangka.. kebanyakkan yang aku follow smua masih dibangku sekolah..siyeeess x tpu punye.. terkesima aku bile tau diorg ni ade yang br nk amik PMR, SPM, sedang tunggu result SPM pun ado.. tp tgkkan gaya penulisan n rekabentuk blog... peeeeeeerhh mati2 aku ingat bebdk u punye.. bdk skunk ni mmg advance giler2.. chayok ar!! betul la bak kate Prof. Hamdan.. (Prof stats aku mase study UiTM lu) die kata:
"Org tetua ni banyak pengalaman, bebdk muda ni byk pengetahuan"
skang ni mmg x disangkal lg ape yg dimaksudkan tuh.. mase tu aku mcm iye x iye jelah kate2 die.. sbb aku rase mase tu org tua byk pengalaman n pengetahuan.. kitorg bebdk ni br nk belajar... bukan bermakna skunk aku da tua taw tp mataaang.. kui3x) im still around twenties ok..huhu

Pape pun diorg ni (blogger2 muda ni lah) byk buat aku tersenyum sndr.. mengenangkan kisah lampauku.. ni lah kehidupan.. buat adik2 akak ni enjoy la life korg skunk ni..tp harus selalu ingat setiap keseronokkan harus ada batasnya.. Jgn smpi korg menyesali ape yang korg buat dan ape yg korg tertggl nk buat...k
Hari semlm adalah kenangan, hari ini adalah kehidupan dan esk adalah harapan..

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2