'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, February 3, 2011

..HaPPy ChiNes New YeAr ..

Salam 1 Malaysia..





Buat Kwn2 yang meraikannya.. aku nk ucapkan Gong Xi Fa Choi ya.. Semoga perayaan thn ini akan lebih bermakna dari tahun sudahnya...

Yang bestnye tuk aku ialah... aku x blk JB.. so aku harap jln KL lengang.. sbb aku rase da byk program menanti keluargaku.. tp bukan dinihari yg da panas terik ni.. sbb tuan driver pun masih berdengkur...huhu


Haaa... nilah die tuan driver aku...ermmmm 
Mmg buhsan law kite da bgn pepg tp tgk la.. ade yg x bgn2 lg..sbb tu lah wujudnye momlittlemonster.blogspot.com ni.. hahahaha xpe2 kite bg die tidur puas2... jap g aku suh die bwk aku round 1Malaysia... kui3x.. br rase!!

Klah xnk bebel pepanjang sgt.. cukup dpt wish chinese new year n skit keluhan.. huhuh smbg at nxt post...
Happy reading fwenss!!








♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2