'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, February 23, 2011

..da knape dgn aku ni?..

Salam Ukhwah..

knape la aku arini?! mcm xde mood je.. sebenarnye seblm tulis entry ni.. aku da tulis 4 ke 5 entry.. da panjang lebar aku tulis.. aku delete blk.. begitu la seterusnya.. smpi aku rase aku nk post ni je.. nk bgtau yg aku da tulis pepanjang dlm 4, 5 entry tp aku xjd post.. ntah pape jek dgn aku ni.. sbenarnye byk sgt mendanye yg bermain2 bukan saje di pkiran tp jugak di dalam lubuk hati aku ni.. mgkn aku sebenarnye x bersedia lg utk kongsikan dicni.. atau aku sedang belajar tuk menaip segala yang aku rase..ermmm ape2 jelah.. aku nk layan heroku along.. kesian dr td main sesorg.. br aku sedar yg daddy die da berdengkur kat sofa.. sedangkan aku dlm bilik bersama lappy tersyg nih.. huhuhu!!

gud nite fwens n sweetdream!!
♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2