'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, February 24, 2011

..Suke pandang rendah..

Salam Ukhwah...

saje nk post entry ni.. sementara menanti kan tugas dr Pn.bos.. jenguk jap lah 2nd house aku nih.. ermmm knape tetbe nk post entry nih eik?! mgkn sbb hati da berbuku sgt kot dgn sesetgh perangai manusia yg mcm tajuk post nih... huhuhu

Aku hanya seorg yang biasa2, mmg aku akui aku x lah tggi sgt belajar.. tp aku akui juga aku x lah sebangang mcm x belajar kan.. kadang2 ade sesetgh perkara yang kite x perlu belajar tp secara otomatiknye kite tau nk buatnye sndr sebagai cth yg paling mudah la.. ibu.. adakah org belajar mcm mane nk jadi ibu.. mase baby xde mgkn semua terpinga2.. bole ke aku jd ibu??! tp bila anak da ade depan mate otomatik kan kite tau nk lakukannya.. pejam celik da besor pun ank kite tu dlm kite x tau mcm mane nk jd ibu.. 

Ermm.. aku pelik ade golongan yg ske memandang rendah  pada kebolehan org lain.. yg aku pelik hebat sgt kah kau smpi ko nk pandang rendah pd org... aku mmg x suke la org mcm ni.. masalahnye aku terjebak dgn org2 mcm ni.. poyos lebey!! mcm mane nk buat eik?! nak buat bodoh je.. hati berbuku mcm ni lah.. menyampah!! aku klu da berbuku sgt aku takut kuar laser dr mulut aku ni.. zaaaaaaaaasss... kui3x 

Aku ni mmg laser skit.. ckp ske direct jek.. yg paling tepat karakter tuk aku ialah 'slumber'.. hahaha tp kan dgn "org" ni aku xleh la nk fire2 sesuke ati.. ye lah.. org tua.. bangsat mcm mane pun kna la hormat.. grako2 aku ni pun masih gheti nk hormat org taw!! tertib harus ade.. kih3x.. 

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

5 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Jasmin Ibrahim said...

saya sokong sbb sy pun senasib ler...huhu.. :-(

lydzar said...

rasanya sebaik mungkin kita elak dari bersembang ngn orang yg suka underestimate orang lain ni..utk mengelakkan kita sakit hati. kalau tak leh nk elak, terpaksa buat bodo bila dia mula nk bukak topik2 nk pandang rendah kt orang..

MuMMy CHoMell said...

jasmin... mmg sadis kan dpt se'ofis' dgn org mcm ni.. ape lg klu da perangai mcm tuh pastu backstep.. perhhh luluh hati berkeping2.. sob..sob!!

Lydzar... susah jugak nk elak sbb dekat.. klu jauh leh gak wat2 elak.. tu ar.. selama ni pun buat bodo jek tu yg die nmpk kite mcm bodo agaknye.. kui3x..

fiq. said...

mummy, itu lah manusia.
suke tinggi diri, kenape la kene b`sikap mcm tu.

hurm, jangan pedulikan org lain,
pentingkan diri sendiri.
saya dah banyak terluka dengan sikap orang di sekeliling

MuMMy CHoMell said...

salam knal fiq..

tu ar.. dolu2 x pernah g jupe golongan manusia mcm ni..
masuk alam pekerjaan mcm2 org ade.. paling perit jupe org mcm ni lah..

tp kan fiq.. xbaik la pentingkan diri sndr.. sok2 law nk mati kna kna cr org tuk uruskan diri kite kan.. so jdlah seperti pokok berbuah.. org baling2 batu tp diberinya buah.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2