'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, February 18, 2011

.."Paha ank saya patah dan bengkak dikepalanya"..

Salam Ukhuwah..

Gilo!! issh benci aku dgr berita mcm ni.. x abis2.. ape jenis manusia ye diorg ni?! manusia ke?! kau nk cari duit, kau cari yang halal.. bile da halal ko carilah keberkatanNya.. perhh mmg bebtul marah aku ni.. sbbnya aku juge seorang ibu yang sering berdoa agar tidak berlaku kejadian yang x diingini pada ank aku..

Ini berita dari myMetro yang baru je aku baca.. itupun jiran sebelah (ofismatte aku ler) bgtau.. klu x, x sempatnye aku nk menatap berita2 online ni.. huhu

Berlaku di Kepong.. yang mengasuh tu pun ade ank kan.. ko nak ape kat ank ko? klu bukan melihat mereka membesar dgn sihat dan kuat.. ko x leh pkir ke mak bapak lain pun nk mcm tu?! xde tanggungjawab lansung.. 

Bagus kepada ibu bapa bayi ni.. jgn x amik tindakan pada mereka yang pentingkan diri sendiri ni.. jangan abaikan perkara2 begini berlaku, klu x makin berleluasa la masalah ni.. da ler berlambak lg dgn masalah pembuangan bayi.. ini kes2 dera plak.. dera ank org plak tu.. alahai x de ayat yg boleh menggambarkan pelakunya... !@#$%%  zolim!!


Klik sini utk kisah selanjutnya

Lihatlah kengkwn.. wajah sayu seorg bayi yang tidak berdosa.. bertarung nyawa atas kecuaian/ kelalaian org atau lebih dasyat lg atas perbuatan pihak yang tidak bertanggungjawab.. Sukar melafaskannya dgn kata2 klu berlaku pada diri ku sndr.. Astagfirullah al-Azim...




♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Sylmeena Hamzah said...

Ya Allah, kesian bayi tu.
Sampai patah2, mmg kejam org yg buat macam tu. Walaupun masih kecil, dia rasa sakit jugak. Hissh geram sungguh.

MuMMy CHoMell said...

Hai Sylmeena Hamzah,

Salam kenal.. akak bukan geram lg tp mmg luluh sgt hati ni bile dgr berita2 mcm ni.. apalah yang bayi ni tahu kan?! huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2